»Rešitve, ki jih opredeljuje predlog sprememb zakona o maturi, temeljijo na zagotavljanju višjega nivoja znanja za tiste dijake srednjih strokovnih šol, ki bi se v 3. letniku odločili, da bi radi nadaljevali študij na univerzitetnem oziroma enovitem magistrskem študijskem programu.«
»Če se prepustimo bolečini, nam ta vzame možnost oblikovanja lastnega jaza in svojega življenja, ker je bolečina tista, ki usmerja vsa naša dejanja.«
»Morda je zrelostni izpit pri tem položila tudi šolska politika, ki ji je za spremembo od tistega, kar se je dogajalo pred tem, uspelo ne le napovedati, ampak enkrat tudi izpeljati spremembo, ki je namenoma – in tudi sam priznam to odprto v strahu, da nam ne bi uspela – nismo nikdar razglasili za reformo.«
»Pogosto je pouk preveč osredotočen na vsebine, ki so pričakovane na maturi, in podrejen izpitnim zahtevam, to pa lahko omejuje razsežnosti vzgojno-izobraževalnega procesa in njegovo učinkovitost.«
»Ni slab.«
»Opozorila je, da bo nastala segregacija po programih, če ne bo omogočeno izvajanje obeh načinov izvedbe programa na vseh šolah.«
»Ni slab, a bo nastala segregacija po programih, če ne bo omogočeno izvajanje obeh načinov izvedbe programa na vseh šolah.«
»Mi smo tisti, ki v resnici kontroliramo virus.«
»Obe knjigi so mi že prej priporočili starši, a se nisem kaj preveč zmenil za to. Ko sta postali maturitetno čtivo, sem najprej pomisli na to, da če sta obvezni, ne moreta biti dobri. A sta mi bili na koncu kar všeč.«
»Najprej je treba natančno prebrati navodila. Zelo pomembno je, da se držimo navodil in tudi kakršno koli odhajanje od te rdeče glavne črte nam ne prinaša nekih dodatnih točk in dodatnih bonusov.«
»Pouk trenutno poteka v prilagojeni obliki na daljavo, te izjemnosti položaja se zavedamo, dijakom bomo šli naproti, kolikor bo mogoče, a možnost, da maturo preprosto odpovemo, je izključena.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju